W naszym sklepie udostępniamy następujące metody płatności za zakupione przedmioty
Przelew bankowy
Aby skorzystać z możliwości zapłaty przelewem bankowym należy wykonać przelew na numer konta wskazany w mailu , który otrzymają Państwo chwilę po złożeniu zamówienia .
W tytule przelewy należy podać 9-cio literowy identyfikator zamówienia który jest dostarczany w potwierdzeniu złożenia zamówienia
Pobranie
Aby skorzystać z możliwości wysyłki za pobraniem wystarczy podczas składania zamówienia zaznaczyć odpowiednią opcje w 3 etapie finalizacji zamówienia
nie wysyłamy za pobraniem paczek za granicę Polski, dlatego wybór takiej formy wysyłki jest możliwy tylko dla klientów podających adres dostawy na terytorium Polski.
DotPay płatności natychmiastowe
Pytania kupujących
Czy muszę się zarejestrować, żeby móc mu zapłacić?
Nie. Kupujący nie muszą rejestrować się w Dotpay.
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Po sfinalizowaniu zamówienia w naszej księgarni, zostaną Państwo przeniesieni na bezpieczne strony Dotpay, gdzie będzie istniała możliwość wyboru kanału płatności. Następnie proszę postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na kolejnych stronach.
Jakimi przelewami elektronicznymi mogę płacić?
Można płacić wszystkimi przelewami transferowymi dostępnymi w Polsce:
-
mTransfer,
-
Płacę z Inteligo,
-
Przelew z BPH,
-
BZ WBK Przelew24,
-
MultiTransfer,
-
Płać z Nordea.
A także przelewami z rachunków bankowych prowadzonych przez wszystkie większe polskie banki, m.in.:
-
PKO BP S.A,
-
Pekao S.A.,
-
Millenium Bank S.A.,
-
Kredyt Bank S.A.,
-
Bank BPH S.A.,
-
Deutsche Bank S.A.,
-
ING Bank Śląski S.A.,
-
Citi Bank Handlowy S.A.,
-
Bank Ochrony Środowiska,
-
Bank Gospodarki Żywnościowej,
-
InvestBank,
-
Fortis Bank.
Jakimi kartami kredytowymi można zapłacić?
W Dotpay można dokonać płatności kartami: Visa, MasterCard/EuroCard (za wyjątkiem systemu Maestro), JCB, Diners Club, Polcard (za wyjątkiem Polcard Bis) oraz kartami Visa Electron, wydawanymi przez niektóre banki (możliwość zapłaty zależna jest od konkretnego banku).
Płatności w Dotpay można dokonać przy użyciu kart wirtualnych (wydawanych specjalnie do transakcji internetowych).
Nie mam karty kredytowej ani konta bankowego z dostępem internetowym. Czy istnieją alternatywne metody płatności?
Tak. Można skorzystać z usługi Moje Rachunki i za zakupy w Internecie zapłacić gotówką w jednym z 6000 punktów na terenie całej Polski oraz w blisko 2000 sklepów należących do sieci Żabka.
Dokonałem płatności przelewem bankowym. Następnie kliknąłem na przycisk Potwierdź i nic się nie stało. Co robić?
Opisana sytuacja może mieć wiele przyczyn, najczęściej związanych z błędną pracą przeglądarek internetowych. Odczekaj jeszcze kilka minut, a następnie sprawdź, czy dostałeś e-mail z potwierdzeniem wpłaty. Jeżeli otrzymałeś e-mail z informacją, że transakcja zakończyła się pozytywnie, oznacza to, że Twoje pieniądze zostały przekazane do sprzedawcy.
Dokonałem płatności przelewem bankowym. Minęło pół godziny, a nadal nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem wpłaty. Co robić?
Zgłoś problem dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta Dotpay (+48 12 688 26 00 wew.2) lub pisząc e-mail na adres bok@dotpay.pl . Do wiadomości koniecznie dołącz potwierdzenie dokonania przelewu (najlepiej w formacie PDF, może też być printscreen lub po prostu wypisane wszystkie szczegóły: data, kwota, nazwisko (nazwa) nadawcy, numer rachunku odbiorcy, tytuł przelewu).
Skąd mogę mieć pewność, że nikt niepowołany nie pozna numeru mojej karty płatniczej?
Dane o transakcji przesyłane są szyfrowanym połączeniem bezpośrednio do centrum autoryzacji kart kredytowych. Nie może ich więc "podejrzeć" nikt niepowołany. Nie mają do nich dostępu tak pracownicy Dotpay, jak i serwisu internetowego, za którego usługę lub towar dokonywana jest płatność. Centrum autoryzacji kart płatniczych wydaje jedynie potwierdzenie, że zadeklarowana płatność może być dokonana. Serwis internetowy otrzymuje tę informacje za pośrednictwem Dotpay.
Dlaczego płacąc kartą muszę czekać nawet kilka godzin na potwierdzenie transakcji, skoro gdy płacę tą samą kartą w sklepie, dokonywana jest ona natychmiast?
Autoryzacja Twojej karty, gdy dokonujesz płatności online, odbywa się natychmiast, tak samo jakbyś płacił w sklepie lub restauracji. Pracownicy Dotpay weryfikują jednak każdą transakcję dodatkowo, by zapewnić Tobie i Twoim pieniądzom maksymalne bezpieczeństwo. W transakcji internetowej nie możesz bowiem podpisać się pod rachunkiem lub podać numeru PIN karty, jak to czynisz podczas normalnych zakupów.
Na czym polega usługa Gwarancja Dotpay?
Jeśli kupujesz w sklepach internetowych i chcesz mieć pewność, że otrzymasz kupiony towar lub, w przypadku nie wywiązania się sprzedawcy z umowy, zwrot pieniędzy - skorzystaj z usługi Gwarancja Dotpay.
Jak to działa?
Kupujesz towar za 100 zł - płacisz za niego sprzedawcy, ale chcesz mieć gwarancję, że nie zostaniesz oszukany. Zaznaczasz opcję „Kupuję Gwarancję Dotpay”, której koszt wynosi np. 8% wartości ceny towaru zamówionego przez Ciebie towaru, w tym przypadku 8 zł.
W chwili dokonywania zapłaty za zamówiony towar, dokonujesz automatycznie zapłaty za Gwarancję Dotpay - razem 108 zł. Jeśli sprzedawca nie dostarczy Ci zamówionego towaru, możesz w terminie 14 dni kalendarzowych od daty płatności zgłosić Reklamację do Dotpay. Reklamację możesz zgłosić na stronie: http://www.Dotpay.pl/gwarancja .
Następnie Dotpay kontaktuje się ze Sprzedawcą z prośbą o potwierdzenie dostarczenia Ci zakupionego towaru. Jeśli Dotpay nie otrzyma od Sprzedawcy potwierdzenia prawidłowego przeprowadzenia transakcji, Twoja reklamacja zostaje uwzględniona i otrzymasz zwrot pieniędzy.
Informacje ogólne
Usługa Moje Rachunki to uzupełniający w stosunku do internetowego, bezpieczny i szybki sposób na opłacenie zakupów w naszej księgarni.
Pozwala kupującym, którzy nie posiadają karty kredytowej, ani rachunku w banku internetowym opłacać swoje zakupy internetowe gotówką, w wybranym punkcie handlowym. Ten sposób płatności jest darmowy.
Korzystając z kanału Moje Rachunki mogą Państwo zapłacić za produkty zakupione w Internecie:
-
przy okazji robienia zakupów lub tankowania benzyny,
-
poprzez terminale VIA – Moje Rachunki umiejscowione w popularnych sklepach i hipermarketach,
-
przez sieć ponad 6000 punktów handlowych w Polsce.
Zasada działania
Po wybraniu tytułów w naszej księgarni zostaną Państwo poproszeni o wybór sposobu zapłaty i przekierowani na bezpieczne strony transakcyjne Dotpay. Z listy dostępnych metod płatności, mogą Państwo wybrać Via Moje Rachunki, a następnie:
-
klient drukuje kupon z kodem kreskowym,
-
klient udaje się do najbliższego punktu handlowego obsługującego Via Moje Rachunki,
-
klient podaje kupon sprzedawcy,
-
sprzedawca skanuje kod kreskowy umieszczony na kuponie,
-
kupujący uiszcza opłatę gotówką,
-
sprzedawca oddaje Państwu dowód wpłaty – wydruk z terminala,
-
system Via Moje Rachunki przesyła informacje do serwisu Dotpay,